1.2.2010

Kalenterinsivu ja tunnustuksia...


Kuukausi on vaihtunut jo helmikuuksi...kevät sen kun lähenee:))
Tässä helmikuun kalenterisivuni.
Tammikuun kalenterisivu löytyy täältä.


Mukavana yllärinä heti viikon alkuun oli ihana tunnustus, jonka olen saanut Aarremaan Anskulta, Nurkkaanajetun Miijjalta ja Viipulalta.

KIITOS ja KUMARRUS ihanaiset blogisiskot, nämä piristävät kummasti päivää.

Tämän tunnustuksen lähetän ettenpäin tälläkertaa Taru 76:lle, Pimpulalle ja Nennulle!

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!!!

8 kommenttia:

  1. Sydämelliset kiitokset Taina =)
    Aivan ihastuttava piristysruiske tähän iltaan, nämä ovat mukavia yllätyksiä =)
    Upea on tuo kalenterisivu. Mukavaa viikkoa sinulle.

    VastaaPoista
  2. Aivan ihastuttava sivu! Mä tykkään niin paljon tuosta nauhasta jota olet taitavasti käyttänyt tuossa kortissa!

    Nähdäänhän lauantaina?

    VastaaPoista
  3. Ihana nallekalenteri :)Kauniisti väritetty kuva ja tosi namia taustapaperia, tykkään :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos kovasti, olen otettu tästä tunnustuksesta! Kiva ylläri =D

    VastaaPoista
  5. Tosi ihana kalenterisivu! Paperi on niin minun mieleistäni :)

    VastaaPoista
  6. Niiiiin ihana kalenterisivu! =)

    VastaaPoista
  7. Ihana sivu ♥ Miksi minä en tajunnut tehdä itse kalenteria? No, jos ensivuodelle, ainakin on aikaa suunnitella :)

    VastaaPoista
  8. Sulonen kalenteri, tykkään tosi paljon:)

    VastaaPoista