26.9.2009

10 asiaa minusta


Tälläisen haasteen / tunnustuksen sain tänään Merjalta .
Tässä ei pääsekkään ihan helpolla vaan on kerrottava itsestään kymmenen asiaa....

  1. Täytän vuoden kuluttua 50.
  2. Olen naimisissa oikein mukavan miehen kanssa.
  3. Minulla on kolme ihanaa lasta 25v, 20v pojat ja 14v tyttö ja valoittava 25v miniä.
  4. Perheeseemme kuuluu myös Norjan harmaa hirvikoira Eppu.
  5. Olen ollut samalla työnantajalla 29 v.
  6. Koulutukseltani olen suurtalouspuolen esimies.
  7. Horoskooppimerkkini on neitsyt.
  8. Olen koukussa sisustuslehtiin.
  9. Silmäni ovat siniharmaat ja hiukset yleensä värjätyt.
  10. Inhoan epäjärjestystä.
Eteenpäin laitan tämän haasteen / tunnustuksen Hilulle.

2 kommenttia:

  1. No just....pitää mennä kaffeelle ja tuumimaan mitä vois julkaista:)))Kiitos kuitennii!!!

    VastaaPoista
  2. Heippa,
    Kyselit stanssista blogissani, spellbindersin nro 8 ja ostettu täältä:

    http://www.onceuponastamp.co.uk/index.php

    Tuolta kun saa ostettua 4 sarjaa stansseja 60 punnalla, eli ei mikään paha :)

    VastaaPoista